יזם מתחיל? אלעזר סלע רוצה לעזור לך להצליח

להיות אדם עסקים בפעם הראשונה יכול להיות בדיקות עצבים מהתרסקות עדיין בנוסף מאוד פעלתן ורצון להגשמה. אין מסקנה על כסף רבים הקשורים, חוקי, איוש, קידום, בעיות הלקוח שיבוא כמו שאתה להפיץ את העסק שלך. אלעזר סלע מסביר כי באופן טרגי, יש מידה ניכרת של הדרכה מתנגש בחוץ עבור החזון העסקי הכמיהה. כך או כך, הנה 15 טיפים מרכז כדי לאפשר לך להתחיל לחקור את סצינת ההפעלה:

  1. להתחיל עסק אתה נלהב ומאשכיל על

חברות חדשות יכול להיות משמעותי למחוץ, אז לבחור משהו אנרגטי שדוחף אותך. לשמור על מרחק אסטרטגי מארגונים או מיזמים כי אתה בהחלט לא יודע הסדר הגון על, כמו הציפייה הנעלה לקלוט מידע עלול לעכב את השגשוג שלך.

  1. בחר עסק המחשבה כי יש הזדמנות שוק מרכזי

נסה בדיוק לעשות מחקר אם יש שוק גדול עבור פריט או ניהול. מומחים פיננסיים בדרך כלל רק לשים את המשאבים לתוך הארגון שלך במקרה שהם רואים הזדמנות שוק נרחב, כי הארגון יכול להתפתח למשהו ענק.

  1. הגדל כמו הרבה תמיכה סובסידיות כפי שאתה יכול

זה די קשה יותר ולוקח זמן רב יותר כדי להגדיל את מימון ההפעלה ממה שאתה עלול לחשוד. אתה צריך להבטיח לך כרית עבור כל שיפור פריט עלויות במצגת שתביא. בעולם מושלם, יהיה לך הון הולם על הפעילות שלך כדי להרוויח בחזרה את ההשקעה המקורית. נסו לא להדגיש מעל החלשת שיעור הבעלות שלך בארגון. בניית פריט מדהים דורש קצת השקעה במזומן.

  1. תמיד מסך הקרנות שלך

אתה צריך לשמור על רוב העלויות שלך, שכר ורשומות כספי. עסקים חדשים רבים יש מצב שתהיה נבוך לאור העובדה כי איש העסקים לא יכול לשנות את ההוצאות להימנע מלהגיע קצר על כסף. לשמור על תקורה נמוכה. להיות חסכוני עם עלויות ולשמור על מרחק אסטרטגי מ הוצאות חסרות טעם. להבין איך לחיות על תוכנית ההוצאות מחושבת עד לנקודה שבה ההכנסות החשובות להתחיל לזרום פנימה.

  1. לחקור את האופוזיציה
אלעזר סלע - פס ייצור
אלעזר סלע – פס ייצור

ודא שאתה בכלל שואל על פריטים ממוקדים או מנהלות במרכז המסחרי, ולשמור על שיפורים חדשים ושדרוגים מן המתחרים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא להגדיר את זהירות גוגל כדי לספר לך מתי נתונים חדשים על המתחרים שלך מופיעים באינטרנט.

  1. בקשת המלצה מחזונים עסקיים שונים

הדרכה של אנשי עסקים שונים ומומחים עסקיים, (למשל, יועצים משפטיים וחשבונות) יכול להיות חשוב. שקול הרכבת לוח אזהרה, ואל תהסס להניע אנשים על ידי מתן הזדמנויות השקעה בארגון שלך. ע”פ אלעזר סלע עדיף לך לקרוא את עלוני התעשייה ואת הפקות ההפעלה. גלו מדריכים אשר יכולים לתת לכם הדחה על גיוס, קידום פריט, פרסום וגיוס כספים.

  1. בניית טקסט קריינות מדהים המגרש

אתה צריך להיות סיפור תמציתית ומשכנעת על מה ההפעלה שלך עושה ומה הבעיה זה מתיישב. האם זה מוכן ללקוחות פוטנציאליים ספקולנטים (למרות שאתה צריך להתאים אותו לקהל מסוים). החזק אותו ל -30 שניות או פחות. להסביר את המטרה העיקרית שלך ואת המטרות, ומדוע הפריט שלך או ניהול משכנע אחד מסוג. מה עוד, אם מומחה פיננסי הוא מסוקרן, להיות מוגדר כדי להדביק את המתווה הרשמי על הארגון או 12-15 שקופיות מצגת “ההצלחה” כי קופץ לתוך תובנה יותר על הארגון ואת ההזדמנות בשוק.

  1. חוזה את האנשים המושלמים

לגייס את האנשים הלא נכונים הוא אחד הגדולים להחליק קופצים שנעשו על ידי אנשי עסקים. אתה צריך לזרז עובדים בעלי בסיס חשוב וניסיון. הם צריכים להתאים את תרבות הארגון שאתה מנסה לייצר. הם צריכים להיות מתמיד ו להסתגל, כמו נציגי עסקים חדשים באופן קבוע צריך לעבוד בתפקידים רבים. אתה צריך לעשות התייחסות ממצה שומר עליהם עין. ודא מכתב ההצעה שלך אומר שהם עובדים “חופשי” והוא יכול להסתיים בכל פעם. זכור את ההצהרה הישנה: “חוזה בהדרגה, אש במהירות”.

  1. רשת כל הזמן

ניהול מערכות יכול להביא לך מומחה פיננסי אחר, עובד מדהים, לקוח אחר, או מורה יוצא דופן. עבור אל התעשייה ואתחול הזדמנויות. לינקדין יכול להיות מכשיר פורץ דרך כדי לאפשר לך לארגן, כדי להבטיח גם לך וגם לארגון שלך יש פרופילים על לינקדין וכי אתה תמיד כולל אסוציאציות חדשות. כאשר מישהו משלים את המראה של גוגל עליך, פרופיל לינקדין שלך יופיע בדרך כלל בנקודה הגבוהה ביותר של פריטי השאילתה, לכן ודא שאתה יוצר חיבור ראשון הגון.

  1. תן ניהול לקוחות יוצא דופן

ארגונים, למשל, זאפוס וירג ‘ין אמריקה התברר להיות פרי ענקית לנוכח העובדה שהם התרכזו מתן ניהול לקוחות פנטסטי ותמיכה. אתה צריך את הלקוחות הראשונית לתת הפניות ו לשיר את מחוות ההכרה של בני זוגם ושותפים. תודה ללקוחות שלך באמצעות דוא”ל. עבור קילומטר נוסף כדי להפגין את ההערכה שלך.

  1. חוזה עורך דין ההפעלה הושלמה

אתה צריך עורך דין עסקי נלהב עבור הארגון שלך, אחד שיש לו מסגור בעקביות ו הטיף אנשי עסקים שונים רבים, אשר מבלה זמן משמעותי בחברות חדשות. יועץ משפטי סטארט-אפ מצליח יכול לעודד אותך:

הצטרף

צייר חוזים עם כל תומכי הממשלה

קבל הסכמות מפתח מוכן עבור העסק

הגדרת תוכנית הזדמנויות השקעה עבור עובדים

תוכנית הגנתי להציע מכתבים לעובדים הקרובים

לעזור לך לארגן את התנאים עם מושלם עם הדבר המתוכנן

נקודת הכליאה ההתחייבויות החוקיות הפוטנציאליות שלך

אבטח את המחשבות וההתפתחויות שלך (באמצעות זכויות יוצרים, רישיונות והבנות שאינן מספקות)

קבל הצעות מאנשי עסקים ומשקיעים שונים. ודא שיש לך זיקה הגון עם עורך הדין. להיפגש עם כמה עורכי דין פוטנציאליים בעבר לך להתיישב על מסקנה רשמית (אלה המפגשים הראשונים צריך להיות חופשי). אלעזר סלע מוסיף כי כמו כן, תסתכל על 10 צעדים משפטיים עיקריים שנעשו על ידי עסקים חדשים.

  1. קבל התיישבו עם מדבר פתוח

היכולת להקנות בהצלחה יכולה להיות בסיסית ללקוחות הנחיתה, נציגי הנטייה, ו התנדנדות מומחים פיננסיים כדי לגייס הון. אנשים רבים הם רע בשעה לפתוח לדבר רבים הם אפילו מבולבל ממנו. אתה צריך לעבוד כדי להביס את האימה הזו. שקול לעבוד עם מורה פתוח לדבר או עסק לחדד, לקבל ביקורת בקיאים להתקדם. כנראה אנשי עסקים נתפס ביותר היו הרמקולים מדהים מדהים, למשל, סטיב גובס’.

  1. זרקור על בניית פריט יוצא דופן או מינהל, אך לא לקחת תמיד כדי להפיץ

פריט או ניהול חייב להיות בכל מקרה נהדר, אם לא מדהים, מלכתחילה. זה חייב להיות מופרדים בדרך משמעותית קריטי מן הצעותיהם של המתחרים שלך. כל השאר נובע מן ההנחיה הזאת. נסו לא להתעמק על מקבל את הפריט שלך לשוק, כמו קלט הלקוח מוקדם מצטיינים בין גישות אחרות כדי לעזור לשפר את זה. כמו ריד הופמן, משקיע ותומך הראשי של לינקדין , אמר: “על הסיכוי כי אתה לא מושפל על ידי ההתאמה העיקרית של הפריט שלך, יש לך דחף בעבר את נקודת האל חזור”.

  1. לעשות מה צריך לעשות

לעולם לא יהיה זמן אידיאלי לשגר סטארט-אפ, אז רדוף אחר הנחיות מוכרות ו”טיפל בעסקים “. להסתכן בבניית העסק שלך, ללא קשר אם זה תחזוקה נמוכה בודדים למרות כל מה שיש לך עבודה משלמים.

  1. שוק ואחרי שוק זה עוד קצת

אתה ללא הרף חייב למשוך, הבניין, למרות ההוראה בשוק שלך. ודא שמתודולוגיית הקידום שלך משלבת את הנלווה:

בניית מומחה מחפש, אתר יוצא דופן.

קח את היסודות של שיפור עיצוב האתר (שיפור האתר) עם המטרה כי אנשים לצוד את הפריטים שלך ואת הממשלים עשוי לגלות אותך קרוב לנקודה הגבוהה ביותר של פריטים ברשימה.

השתמש ברשת חברתית מבוססת רשת כדי לקדם את העסק שלך. פייסבוק, טוויטר, לינקדין, טאמבלר ועוד.

קח חלק בחומר לראווה על ידי כתיבת מאמרים המבקר עבור אתרים רלוונטיים.

פרסם הצהרות רשמיות לכל אירוע ראוי לציון.

מזל טוב!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s