אלעזר סלע – כמה טיפים ממני

  1. תמיד מסך הקרנות שלך

אתה צריך לשמור על רוב העלויות שלך, שכר ורשומות כספי. עסקים חדשים רבים יש מצב שתהיה נבוך לאור העובדה כי איש העסקים לא יכול לשנות את ההוצאות להימנע מלהגיע קצר על כסף. אלעזר סלע ממליץ לך לשמור על תקורה נמוכה. להיות חסכוני עם עלויות ולשמור על מרחק אסטרטגי מ הוצאות חסרות טעם. להבין איך לחיות על תוכנית ההוצאות מחושבת עד לנקודה שבה ההכנסות החשובות להתחיל לזרום פנימה.

  1. לחקור את האופוזיציה

ודא שאתה בכלל שואל על פריטים ממוקדים או מנהלות במרכז המסחרי, ולשמור על שיפורים חדשים ושדרוגים מן המתחרים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא להגדיר את זהירות גוגל כדי לספר לך מתי נתונים חדשים על המתחרים שלך מופיעים באינטרנט.

  1. בקשת המלצה מחזונים עסקיים שונים

הדרכה של אנשי עסקים שונים ומומחים עסקיים, (למשל, יועצים משפטיים וחשבונות) יכול להיות חשוב. שקול הרכבת לוח אזהרה, ואל תהסס להניע אנשים על ידי מתן הזדמנויות השקעה בארגון שלך. קרא את עלוני התעשייה ואת הפקות ההפעלה. גלו מדריכים אשר יכולים לתת לכם הדחה על גיוס, קידום פריט, פרסום וגיוס כספים.

  1. בניית טקסט קריינות מדהים המגרש

אתה צריך להיות סיפור תמציתית ומשכנעת על מה ההפעלה שלך עושה ומה הבעיה זה מתיישב. האם זה מוכן ללקוחות פוטנציאליים ספקולנטים (למרות שאתה צריך להתאים אותו לקהל מסוים). החזק אותו ל -30 שניות או פחות. אלעזר סלע מתחיל להסביר את המטרה העיקרית שלך ואת המטרות, ומדוע הפריט שלך או ניהול משכנע אחד מסוג. מה עוד, אם מומחה פיננסי הוא מסוקרן, להיות מוגדר כדי להדביק את המתווה הרשמי על הארגון או 12-15 שקופיות מצגת “ההצלחה” כי קופץ לתוך תובנה יותר על הארגון ואת ההזדמנות בשוק.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s